poniedziałek, 7 września 2015

Wielka Sala - Statuetka dla Wojtka Słonia

Wielka Sala 24 październik 2010 
Wielka Sala 24 październik 2010 Tuż przed wejściem do Wielkiej Sali Michał powiedział
- Zaczekaj
- Co?
Dał jej kopniaka w tyłek
- To na szczęście

Maniki weszła do Wielkiej Sali
Podeszła do Marcina
Po chwili Muzyka ucichła
a Maniki zabrała głos


Witam serdecznie Wszystkich zgromadzonych
W dniu dzisiejszym jest tu sporo gości
Zaprosiłam do Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
także pracowników Radia RMF FM
Dziś dzień zwyczajny a jednak niezwykły
Nie często mam zaszczyt znajdować się
w tak miłym towarzystwie
Ktoś kiedyś powiedział że Radio to życie
a życie to Moje Radio
Z RMFem jestem związana emocjonalnie
Każdy kto mnie zna mówi że kojarzę mu się z RMFem
Słucham tego Radia od lat
Bardzo przywiązuję się do ludzi
A Radio to przede wszystkim Ludzie
Czuję się zaszczycona Waszą obecnościę tutaj
w Mojej Małej Przystani
Sama kiedyś powiedziałam że to miejsce
pomiędzy Ziemią a Niebem
Można te słowa różnie interpretować
Dzięki Wam, tym którzy dziś tu dotarli
jestem taka jaka jestem
Wiele osób nie odwróciło się do mnie plecami
gdy wyciągnęłam do nich rękę z prośbą o pomoc
I za to jestem im niezmiernie wdzięczna

Maniki pokłoniła się

Czasami wystarczy słowo albo gest
by ktoś się uśmiechnął
by jego życie nabrało barw
Twarzą Radia dla mnie jest twarz kobiety
niezwykłej, wyjątkowej, wspaniałej, miłej,
entuzjastycznej,serdecznej, spontanicznej,kochanej
Chciałam dziś z tego miejsca w imieniu słuchaczy
Radia RMF FM podziękować
za każdy miły gest, za poczucie humoru
za towarzystwo przy porannej kawie
w milionach domów, w biurach,
za ciepły kojący głos słyszalny z Radiowej Anteny
także w samochodach
Chciałam powiedzieć krótko
RMF bez Ciebie nie będzie RMFem
Ale zmiany są nieuniknione
Życzę Tobie by spełniły się Twoje marzenia
Kochamy Cię Małgosiu Kościelniak

Maniki dłonią wskazała na Małgorzatę Kościelniak
Jej uśmiech powiedział wszystko

Małgosiu mogę Cię prosić byś do mnie podeszła

Małgorzata Kościelniak podeszła do Maniki

Rozbrzmiało Sto Lat

Zgromadzeni goście śpiewali
Na scenę wszedł Tomek z olbrzymim bukietem białych róż
Wręczył je Małgosi

- Dziękuję
Dziękuję Wam
Dziękuję słuchaczom
za to że jesteście
Miło będę wspominała czas
spędzony na Radiowej antenie

A teraz piosenka specjalnie dla Gosi

Tomek poprosił Gosię Kościelniak do tańca...
Zgromadzeni goście wyszli na parkiet
Tańczyli

Podczas tego wieczoru pracownicy Radia wspominali
o różnych wydarzeniach i sytuacjach które dzięki Gosi
na zawsze pozostaną w ich pamięci

- Moi kochani teraz ja chciałam Wam dedykować moją piosenkę
Małgosia Kościelniak wzięła mikrofon
Z głośników popłynął jej cudowny głos


Maniki znów wyszła na środek Wielkiej Sali

Nie byłabym sobą gdybym dziś nie wspomniała
o tym Wspaniałym Facecie
Pędzi jak F1
Słuchając jego relacji miałam
niejednokrotnie wrażenie,
że język sobie połamie ;)
I muszę przyznać szczerze, że będzie mi brakowało
tych jego relacji sportowych
Dla mnie jest Mistrzem
Zapraszam tu Ciebie Wojtku Słoniu

Wojtek podszedł do Maniki
Gośka podała mu wielki model Porsche
Wojtek zaśmiał się

Zawsze mi się będziesz kojarzył z F1

W tym momencie z głośników zabrzmiał dźwięk
przejeżdżającego z zawrotną prędkością samochodu



STATUETKA ZA CAŁOKSZTAŁT 
Pędzi jak oszalały
Słuchając jego relacji miałam
niejednokrotnie wrażenie
że język sobie połamie ;)
Perfekcjonista
Pakuje emocje w to o czym mówi
Wspaniały Facet
O Odbiór
STATUETKI ZA CAŁOKSZTAŁT
Proszę Ciebie
Wojtku Słoniu
Wygląd zewnętrzny statuetki:
Maniki z wyciągniętą dłonią
na której spoczywa uśmiech
A po chwili Maniki
oddaje wielki pokłon
Dziękuję mówi i uśmiecha się
: )

- Cóż mogę powiedzieć
Nie spodziewałem się
Dziękuję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz