wtorek, 22 września 2015

W Chatce Darka

W Chatce Darka 05 luty 2010  

Maniki kończyła szykować obiad
Poczuła powiew chłodnego powietrza
- Darek? Już jesteś?
- A mogę być ja?
- Czekałam na Darka, z obiadem
- Masz chwilę? Coś dla Ciebie przyniosłem
- Suuper! To idź do salonu Robbie ja tam zaraz przyjdę
Robbie usiadł w fotelu, a po chwili wstał i usiadł na kanapę
- Moje miejsce zajmujesz
- Tak? To możesz usiąść na moich kolanach
- Nie dziękuję, ja tylko na królewskich siadam
- Że co?
- Niewaaażne, pokaż co przyniosłeś
-  To Ci się spodoba
- Ile masz zdjęć?
- Trzy
- Tylko trzy?
- Trzy ale za to jakie
- Pokaż
- Tego gościa znasz?








- Uuuuu Darek Maciborek! Jaki przystooojny! Super Facet!
- A teraz ten - Robbie pokazał jej kolejne zdjęcie







- yyyyyyyyyyy ha ha
- Co?
- Nic nie powiem
- No i ten





- Łaaaa Mój Grajek
Dzięki Robbie świetne foty
Maniki wciąż wpatrywała się w zdjęcia
Robbie wypił kawę
rozmawiali chwilę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz