środa, 16 września 2015

Późnym wieczorem

Póżnym wieczorem 07 sierpień 2010  

Maniki była u siebie
Wertowała książkę
czytała coś i notowała

Darek wrócił do swej Chatki
Wszedł do sypialni
Odkrył koc
Była tam Małpka ubrana w piżamkę
Wziął Małpkę do ręki i ucałował Maskotkę
- Była ta Małpica tutaj - powiedział
Zaczął rozpakowywać rzeczy
Do jego Chatki wszedł Tomek
- Darek jutro w Wielkiej Sali się spotykamy wszyscy
Jak tam? Wypoczęty?
- I tak i nie, myślałem że Maniki tu zastanę
- Jest pewnie u siebie, właśnie po nią idę
- A gdzie ją zabierasz?
- Do siebie oczywiście
- Czyli zmiany
- Ja tam nie wiem czy zmiany
to cześć
- Cześć

Maniki wyszła za swej Chatki
Podziwiała Zachód Słońca
Stała tuż nad brzegiem morza
Tomek podszedł do niej
- Słońce się schowało za horyzontem
- No
- Chodźmy do mnie, znalazłem tą płytę dla Ciebie
Maniki z Tomkiem poszli do Jego Chatki
Maniki usiadła w fotelu
Tomek włączył płytę
- To na pewno od Michała?
- Tak, na pewno
- Grechuta
- Jego jeszcze jakiś czas tu nie będzie
- Wiem, powiedział że wyjeżdża
- Martwi Cię to?
- Nie, przecież Michał jest tu większą część roku
każdemu należą się wakacje


Do Chatki Tomka wszedł Robbie
- No wreszcie Cię dopadłem
- Cześć Robbie
- Mnie czy ją?
- Jej szukałem, zdjęcia mam
Robbie podał jej kopertę
- Dziękuję bardzo Robbie
Maniki przeglądała zdjęcia
- To sobie oprawię w ramkę - Maniki puściła oko
- Pokaż - powiedział Tomek







- No, ładne zdjęcie, nie powiem
- Faajne
- To ja idę - powiedział Robbie
- Ja też idę, dobranoc Tomku
- Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz