poniedziałek, 7 września 2015

U Tomka

U Tomka 30 październik 2010  

- Dzień dobry
- Czeeść dziękuję Ci Tomku
- Od czego są przyjaciele
Tomek przytulił ją


Miała na sobie biały mięciutki szlafrok
- Na śniadanko przyszykowałem coś co powinno Ci smakować
- Na prawdę rewelacyjnie, tak mnie zaskakujesz dzisiaj
- Nie powinnaś być zaskoczona
- Tomku włącz Radio, słyszałam, że Marta Grzywacz i Piotr Jaworski
będą wałkować ludzi którzy brali udział w Rajdzie
- W tym co Oni jechali?
- No, chyba muszę to gdzieś zapisać wreszcie nie ma tego plotkarskiego programu,
w którym Oni zachowują się jak marionetki
- Ale ludzie lubią plotki
- Ludzie są ciekawscy nawet ja weszłam na jakiśtam plotkarski portal,
bo o Marcinie Prokopie pisali, a ja Marcinem Prokopem jestem zafascynowana
i potem pytałam Michała czy ze mną aż tak źle, że tam zajrzałam
Tyle, że przeczytałam dwa zdania, no i więcej tam nie zaglądałam
Jakoś nie lubię plotek
- ha ha dobre!
- Tooomek! -  Maniki boksnęła Tomka
- Przecież non stop plotkujesz
- To nie są plotki, są?
Przecież Marta Grzywacz i Piotr Jaworski też nie plotkują dzisiaj mówią i cytują innych
ja o nich tylko wspominam
- Na tym plotkarskim portalu też tylko wspominaaaali o Twoim ulubieńcu
- A skąd wiesz że to mój ulubieniec? Opowiadałam Ci?
- Przecież Marcin Prokop ma 205 cm wzrostu i z Dorotą Wellman wspaniale na antenie TV
prowadzi programy, mówiłaś, że lubisz sposób w jaki prowadzą programy
- Masz rację, a wiesz, że ja kumpelom mówiłam, że piszę powieść, a jedna z dziewczyn określiła to mianem harlequina, mi się wydaje, że aż tak złe to nie jest
- A pokażesz mi
- Tam są sceny różne takie typu podchodzi i spogląda jej głęboko w oczy
- O tak? - zapytał Tomek
W tym momencie podszedł objął ją dłonią w pasie i spojrzał w jej oczy
- No mniej więcej tak to wygląda, taka wiesz przeciągana scena
- A potem On się pochyla o tak - Tomek przybliżył głowę do jej głowy
- Ha ha, właśnie - Maniki odepchnęła Tomka dłonią
- Po takiej scenie jak On tak blisko to jej usta powinny dotknąć jego ust
- Chyba zgłodniałam
- I masz ochotę na pocałunek
- To co z tym śniadaniem? Ja się przebiorę najpierw
Maniki poszła się przebrać
- Zrób głośniej to Radio! Bo nie słyszę o czym gadają
- yhm
Tomek zgłośnił RMF
- O! Katarzyna Sobiechowska - Szuchta
Uwielbiam ją, obojętnie o czym by nie mówiła zrobi z tego taką historię,
że chce się jej słuchać i czeka się na więcej
Ha ha fajnie gadają
Przywitał się organizator Rajdu
Ciekawe czy jest wysoki?
- Organizator?
- No, ma taki wysoki głos
Tomek podał jej kawę
- Daj mleka najpierw, kawę po śniadaniu wypijemy
- Dobrze Maniki
Po śniadaniu Tomek zajął się zmywaniem


- Pójdziemy na spacer, robi się ładnie
- Nie, no czekaj Tomek powiedzieli, że na stronach Radia w zakładce są filmy
O! Zdjęcia są! Ten organizator jest


- Albert Gryszczuk, niższy od Piotra
- Takiego się spodziewałaś?
- Nie zastanawiałam się jak wygląda, brakuje mi takiej foty Piotra Jaworskiego
takiego skurzonego, spoconego, no wiesz i włosy wołające o pomstę do nieba
- Ale po co?
- Oj Tomeeek się nie znasz, facet jak taki jest to jest bardziej seksowny
O! Tu nawet fajnie wygląda, zapięty guziczek pod szyję! Ja nie mogę!
- To źle?
- Patrz jak on o siebie dbał nawet tam, włosy nienaganne, dlaczego?
- No ale to źle?
- Nieee, ale myślałam że Piotr jest trochę inny
- Pokaż to zdjęcie
- Przynajmniej nieogolony
- Ha ha Kobieety!



- Te włosyyyy ymmm
- Tak Ci się podobają
- yhm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz