niedziela, 27 września 2015

Siła muzyki

Siła muzyki 13 grudzień 2009 Maniki siedziała w pokoju
i słuchała
Wsłuchiwała się w słowa
Słuchała różnych utworów
takich jakich wcześniej nie słuchała
bądź też tych które wywoływały wspomnienia

Do chatki wszedł Robbie
- Cześć
- Cześć
- Widzę że słuchasz
- yhm
- Powiadają że piosenka łagodzi obyczaje
ale i też ratuje życie
- Raduje?
- Raduje czy ratuje chyba nie ma różnicy
- Jeszcze nie słuchałam mojej ulubionej muzy
- Paweł mnie po Ciebie przysłał
- Paaaweł?
- Powiedział żebym Cię przyprowadził nawet gdybym musiał Cię porwać siłą
- Pójdę, w sumie dziś już będę tylko...
to znaczy nie będę robiła niczego konkretnego
Wyszli z Chatki
Tuż przed drzwiami Chatki Pawła Robbie powiedział:
- Ale nie śmiej się bo się starają chłopaki
- Że co?
- Sama zobaczysz

W Chatce Pawła było wiele kolorowych świateł
- Jest! Włącz Muzę!
Maniki uśmiechnęła się
Zerknęła w stronę Darka
Podniósł kciuk ku górze
i rozbrzmiała muzyka
Chłopaki stali na środku salonu
i śpiewali robiąc zabawne miny i wykonując przekolorowane gesty
Maniki śmiała się
Sprawili jej niezłą niespodziankę

Śpiewali piosenkę Karolaka wspólnie
Dzieląc się tekstem

Paweł chrząknął i zaśpiewał swój głos unosząc wysoko:
Zabiorę Cię
zaś Piotr maksymalnie zniżał głos:
właśnie tam
Darek zaśpiewał:
gdzie jutra słodki smak
Piotr:
Zabiorę Cię właśnie tam
Michał:
gdzie słońce dla nas wschodzi
Darek :
Zabiorę Cię właśnie tam
Paweł:
gdzie wolniej płynie czas
Przemek:
Zabiorę Cię właśnie tam
Michał:
gdzie szczęściu nic nie grozi

Darek:
Dość mam już pustych dni i świąt których nie było
Piotrek:
Między nami jest coś, nie zaprzeczaj mi
Michał:
Tyle mogę Ci dać,
Paweł:
solą życia jest miłość
Piotrek:
Boisz się wielkich słów, to nie wstyd

Przemek:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie jutra słodki smak
Darek:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie słońce dla nas wschodzi
Michał:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie wolniej płynie czas

Paweł:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie szczęściu nic nie grozi

Piotrek:
Czekam na jeden gest, wiara jest moją siłą
Michał:
Jestem pewien, że wciąż potrzebujesz mnie
Paweł:
Dzień przemija za dniem, znów nam siebie ubyło

Darek:
Życie zbyt krótko trwa więc zdecyduj się

Michał:
Dość mam już pustych dni i świąt których nie było
Darek:
Między nami jest coś, nie zaprzeczaj mi
Przemek:
Tyle mogę Ci dać, solą życia jest miłość
Michał:
Boisz się wielkich słów, to nie wstyd

Paweł:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie jutra słodki smak
Michał:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie słońce dla nas wschodzi
Darek:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie wolniej płynie czas

Piotrek:
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie szczęściu nic nie grozi

Maniki była zachwycona
Pokłoniła się
- Na prawdę jesteście Wspaniali
Ucałowała każdego z osobna

Piotrek przygotował kawę
Siedzieli w salonie
Do Chatki Pawła wszedł Sławek, Romek, Kamil i Tomek
Przywitali się
Sławek usiadł z boku
wziął gitarę i zaczął grać
Kiedy usłyszeli muzykę włączyli się do śpiewania piosenki
każdy znał jej słowa
Kamil również zaczął grać na gitarze, a Romek na saksofonie
wspólnie zaśpiewali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz