wtorek, 1 września 2015

Odeszła...

Odeszła... 21 styczeń 2012
 Irena Jarocka
"Miała w sobie blask, była niczym promień słońca"


"Była zawsze uśmiechnięta, zawsze dobra. Biła z niej kojąca, inspirująca energia - tak Irenę Jarocką wspomina wokalistka Urszula Dudziak".

"Irena była naprawdę wyjątkowa. Dla mnie stanowiła uosobienie klasy. Nigdy nie słyszałam,
by ktoś powiedział o niej coś złego. Miała w sobie coś jasnego. Każde spotkanie z nią
powodowało uśmiech, radość. Ostatni raz widziałam ją dość dawno. Kiedy się spotykałyśmy,
gdy wpadałyśmy na siebie nawzajem przypadkiem, zawsze bardzo się cieszyłyśmy. Wiadomość,
że Irena nie żyje jest dla mnie szokująca. Bardzo, bardzo mi przykro. Odeszła znakomita artystka
i wspaniały człowiek. Będzie jej bardzo brakowało. Dla mnie była niczym siostra - dodała Dudziak."

21 stycznia 2012 roku zmarła jedna z najbardziej znanych polskich piosenkarek Irena Jarocka.
Miała tylko 66 lat. Artystka ostatnio ciężko chorowała.

Jak dobrze pamiętam...



Moja Mamusia uwielbiała Panią Irenę...

                                                                                       [...]

[*]

                                                                                         Maniki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz