czwartek, 3 września 2015

Ewa

Ewa 16 wrzesień 2011
Maniki wracała z Małej Ameryki do Przystani
Spostrzegła odpływający Statek
Właśnie z pomostu na plażę ktoś schodził
Maniki zawołała
- Michał!
Zakochany Michał odwrócił się
- Maniki? Nie spodziewałem się tu Ciebie spotkać
- Nie spodziewałeś się mnie spotkać w Mojej Małej Przystani, zabawne
- Nie spodziewałem się teraz
- Byłam w Małej Ameryce u Michała
- A... i teraz wracasz?
- Idę do Dareczka
- Ładne fiołki
- To są frezje - powiedziała instynktownie podniosła je i rozkoszowała się ich zapachem
Morze szumiało spokojnie
- A Ty właściwie dokąd?
- Byłem odprowadzić Jaśka, teraz idę do Marcina
- Myślałam, że też do Darka
Zbliżyli się do Chatki Darka
- To do zobaczenia
- Miłego wieczoru
- Dzięki

Maniki wbiegła po schodkach
Otworzyła drzwi
Darek spojrzał na nią, uśmiechała się
- Tęskniłeś?
- Ja? Nieee
- Wiedziaałam! - zawołała i podbiegła do Darka
Ucałowała go w policzek
Wzięł wazon i napełniła go wodą po czym postawiła na stoliku
- Od wielbiciela? - zapytał od niechcenia
- Sama sobie kupiłam, przchodziłam koło kwiaciarki i nie mogłam oprzeć się ich zapachowi
Darek zamknął laptopa
- Mogę?
- Proszę
Maniki otworzyła stronę w internecie, coś czytała
Darek po chwili pstawił przed nią filiżankę aromatycznej kawy
- Dziękuję
- Pomyślałem, że zmarzłaś
- Trochę
Maniki zatrzymała wzrok na stronie internetowej
- Spójrz Darek, Adam powiadamia internautów, że Ewa Dąbrowska 10 letnia dziewczynka
zbiera pieniądze na leczenie
- Jaki Adam?
- No ten poeta,
Adam Poeta
Jest link do bloga prowadzonego przez jej siostrę
Maniki kliknęła
stronę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz