czwartek, 3 września 2015

Chciałam się z Tobą podzielić

Chciałam się z Tobą podzielić 09 wrzesień 2011

 Maniki szła plażą
Bogdan szedł z naprzeciwka
- Chciałam się z Tobą podzielić swą radością
Spacerowali po Przystani
Maniki opowiadała Bogdanowi o tym co w ostatnim czasie
sprawiło jej wiele radości
- To ja także bardzo się cieszę - powiedział z uśmiechem
Przystanęli nad brzegiem morza
- Wiesz, że nie chciało mi się w tym roku wracać? Te wakacje...
- Będą niezapomniane
- yhm
Poszli do Chatki Maniki
Kiedy szykowała herbatę Bogdan wziął do ręki zdjęcia, które leżały na stoliku
- Z kim tu jesteś?
- Z rodzicami, to zdjęcie zrobione w Warszawie, wtedy mieliśmy się tam przeprowadzić


- Do kogo machasz?
- Do Mojego Brata
- No tak, miałaś przecież brata
- Darek robił to zdjęcie
Do Chatki Maniki wszedł Darek
- Cześć widzę, że sobie balujecie
- A tam zaraz balujemy, siedzimy przy herbatce
a ja właśnie zdjęcia oglądam
- Zdjęcia? Jakie?
- Darek zobacz to jest Twój rówieśnik, mój Brat


- A to dawno było
- No dawno, byłam wtedy małą dziewczynką
- Muzeum Lotnictwa
- No, jakoś tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz