środa, 2 września 2015

Wieczorem

Wieczorem 13 październik 2011  

Maniki nie mogła wręcz doczekać się wieczoru
Chodziła od okna do drzwi i z powrotem
W końcu usiadła i czekała
Kiedy wreszcie otworzyły się drzwi Chatki aż podskoczyła
- Dobry wieczór - powiedział Sławek
- Ech ja myślałam, że to Robbie
- Pomyślałam o ciepłej kolacji
- Miło z Twojej strony, rozgość się
Sławek krzątał się w kuchni
Po chwili znów otworzyły się drzwi jej Chatki
Robbie wychylił zza nich głowę
- No wreszcie! - zawołała
- Kto by pomyślał, że tak na mnie czekasz
- Robieee! Masz?
- Maaam
- No to dawaj
Robert usiadł na kanapie
- Może jakąś kawę, lub herbatę mi zaproponujesz?
Ktoś tam jest?
- Tak, Sławek szykuje dla nas kolację
kawy?
- Herbatę poproszę
Maniki pobiegła do kuchni
- Sławunia ja tą wodę porywam!
- Porywasz? Wodę?
- Zagotujesz sobie potem jeszcze raz, Robbiemu kawę przyszykuję i nie będę Ci przeszkadzać
Maniki weszła do pokoju z dwiema kawami
- A dla mnie? - zapytał Robbie
- O mała pomyłka, zaraz herbatę przyniosę
Woda właśnie się zagotowała gdy Maniki weszła do kuchni
- Tylko zrobię herbatę
- Kawę poproszę - powiedział Sławek
- Ależ ja dla Ciebie już zrobiłam, jest w salonie - powiedziała uśmiechając się
- Doprawdy?
- Chodź tam do nas
- Za chwilę przyjdę
Maniki podała herbatę na stół
- Już?
- Tak, proszę bardzo, to pierwsza fota


- Patryyyycja! Uwielbiam ją! Kiedyś dam jej Statuetkę
- A to, kto?
- Gabriel!



- A tą Panią także rozpoznasz



- No pewnie! Ukochana Darka Maciborka
- Co? Jak to ukochana?
Był kiedyś taki program na antenie i Darek wkręcał gwiazdy,
córka Beaty dzwoniła do mamy i mówiła, że sobie zrobiła tatuaż
i coś tam się z nim dzieje
Oczywiście to była ściema, ale Beata o tym nie wiedziała
i denerwowała się, a wówczas słuchawkę wziął Darek
jako niby pielęgniarz i mówił ze sto razy Pani Beato Kocham Panią!
Jak się Beata potem wściekła jak się dowiedziała, że ją wkręcali!

Po kolacji Maniki znów przeglądała foty
- Lubię Gada
Sławek spojrzał na zdjęcie


- AAAAAA Poparzeni! Uwielbiam ich! Głosuję na ich kawałek na Pop Liście



- A to masz jako bonus
Robbie podał jej ostatnią fotografię
Maniki wzięła ja w dłonie
- Ale to chyba nie jest z Gali?
- No nie
- Dzięki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz