sobota, 29 sierpnia 2015

W siedmiu daniach

W siedmiu zdaniach 05 listopad 2012

- Dareek
- No?
Maniki usiadła na kanapie tuż przy nim
- A jakbyś miał powiedzieć o mnie coś w siedmiu zdaniach to co byś powiedział?
- O Tobie?
- O mnie
- Dlaczego akurat w siedmiu?
- Potem Ci to wyjaśnię, nawijaj
Darek się uśmiechnął pod nosem i szepnął
- Małpa jesteś
Maniki skrzywiła się nieco
- To było pierwsze zdanie
- Zaliczone, może być, dawaj dalej
- Jak Cię coś zaskakuje robisz taką pokrzywioną minkę jak przed chwilą
a ja Cię coś ucieszy to potrafisz ucałować z radości tego kto akurat jest przy Tobie
- He he nooo, coś w tym jest
- Ciągle słuchasz RMFu
- Nie tak ciągle, ale chętnie słucham jak mogę sobie na to pozwolić
- Co jeszcze? Lubisz Marillion
- Fisha, stary Marillion, nowego nie trawię
- Masz bujną wyobraźnię, ale rzadko potrafisz mnie zaskoczyć
- ymm nie mów! - Maniki się skrzywiła - to dlatego, że dobrze mnie znasz
- Na wylot!
- Właśnie - Maniki przytuliła się do Darka
- Jak coś Cię interesuje, albo denerwuje to potrafisz o tym gadać i gadać bez końca
i nie przeszkadza Ci, że Cię nie słucha Twój rozmówca
- Przeszkadzałoby gdybym wiedziała, że mój rozmówca mnie olewa, widać potrafią
się doskonale maskować
-  Jak kogoś kochasz to...
- Darek wystarczy, proszę Cię nie mów więcej
- Ale daj mi zdanie dokończyć
- Proszę Cię, nieee, Dareeek, powiem Ci dlaczego chciałam usłyszeć tych siedem zdań
- No dobra, gadaj
- Otuż wyobraź sobie, że zostałam wyróżniona przez Miozoto
i dostałam takie coś


- Kto to jest Miozoto?
- Pokażę Ci link do bloga
- Aaaaa takie buty
Ale to Ty miałaś o sobie napisać
- Przecież to zrobiłam, wpakowałam te zdania do powieści
- Jeszcze masz nominować i powiadamiać blogerów o nominacji
- Już to uczyniłam
- Tak? Kogo nominowałaś?
- Jak ktoś dobrze poszuka znajdzie tu blogerów
- Tu są Twoje STATUETKI
- To wyróżnienia jakie przyznaję od lat
- A dziś? Czyj blog byś wyróżniła?
- Wskazałabym na te same blogi co wówczas gdy przyznawałam Statuetkę
- A powiadomienia?
- Powiadamiałam tych, którym przyznawałam wyróżnienie
- Hmmm - Darek się zamyślił
- Darek poszukaj, czy jest już w sieci Finałowy występ Tomka Kowalskiego ze wczoraj
- Na pewno jest
Darek włączył filmik
- Fajnie, że wygrał
- yhm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz