poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Po weekendzie

Po weekendzie 29 maj 2012

Maniki biegła plażą
Rozpędzona dostrzegła Bogdana
Dosłownie wyhamowała lądując na jego szyi
- Cześć
- Dzień dobry
- Jak po weekendzie?
- To widać, zapewne - odparła z uśmiechem
- Wszystko po Twojej myśli
- Tak, było cudownie! Turawa jest przepiękna
- A jak Egzaminy?
- Fajnie, fanie
Szli plażą
- Na jednym z Egzaminów Babka wzięła mnie na pierwszy ogień
zupełnie się nie spodziewałam
setka ludzi w Auli a Babka mówi: "To może Panią poproszę jako pierwszą"
Wyszłam przed publikę i zaczęłam gadać, prezentowałam książkę
Janet G. Woititz "Wymarzone dzieciństwo", książka ma podtytuł: "Jak wychować szczęśliwe dziecko unikając błędów naszych rodziców ", jest wydana przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
polecam książki tego wydawnictwa, a tą książkę o Wymarzonym dzieciństwie
powinien przeczytać każdy, zarówno ten kto już jest rodzicem jak i ten, kto dopiero myśli
o założeniu rodziny.
- Nie stresowało Cię wystąpienie przed jak mówisz setką ludzi?
- No co Ty, mam to wytrenowane...
W Przystani - dodała uśmiechając się
Opowiadała Bogdanowi o weekendzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz