czwartek, 20 sierpnia 2015

Dla Tomasza Brhela - Podziekowanie

Dla Tomasza Brhela - Podziękowanie 11 listopad 2014

Mieszkańcy Przystani z napisem Maniki
Mieszkańcy Małej Ameryki
i przybyli do Przystani pracownicy Radia RMF FM
zgromadzili się w Wielkiej Sali
Z głośników rozbrzmiewała Muzyka
Po chwili zgromadzeni w Małej Przystani usłyszeli kolejny utwór
Marcin wyciszył Muzykę
Maniki weszła na scenę

Czasem przychodzi czas rozstania
Nigdy nie jesteśmy na to gotowi...
Dzisiaj mam zaszczyt poprosić tu
koło siebie człowieka, którego cenię, szanuję
Zapraszam Tomka Brhela

Rozległy się brawa
Tomek podszedł do Maniki

Cieszę się przeogromnie, że mogę osobiście podziękować Tobie za...
Za każdy dzień, każdą chwilę
którą spędzałeś ze słuchaczami RMFu
wyszukując jak wszyscy doskonale wiedzą
ciekawostki w czeluściach internetu
To Ty swoim spokojnym i niesamowitym męskim głosem
umilałeś noce słuchaczom

Maniki się uśmiechnęła

Tomku zakochałam się w Twoim głosie

Tomek uśmiechnął się

I bardzo będzie mi go brakować na RMFowej antenie
Chciałam Wam i Tobie Tomku przypomnieć pewien listopadowy dzień z 2012 roku

Astronomie mogę prosić?
Astronom odpalił filmik

Chciałam pokazać także kilka zdjęć Tomka
To moje ulubione...


A w tym się po prostu zakochałam


Dziękuję Tomku, że z nami byłeś przez ostatnich kilka lat


Twoje programy zawsze były interesujące, wciągające
a czasem jak rozpoczynałeś pracę w nocy
budziłam się i nie mogłam zasnąć
uwielbiałam słuchać tego co mówisz do słuchaczy
Bardzo Ci dziękuję
Maniki pokłoniła się

Wręczyła Tomkowi zdjęcie z tekstem Statuetki przyznanej 21 grudnia 2009 roku

Dziękuję - powiedział Tomek
Nie mówię żegnaj
Mówię do usłyszenia...
Tomek ukłonił się i zszedł ze sceny...

Z głośników po raz kolejny tego wieczoru rozbrzmiała Muzyka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz