sobota, 29 sierpnia 2015

U Maniki

U Maniki 13 październik 2012

- To naprawdę Ty? - Darek przyglądał się zdjęciom Maniki z dzieciństwa
- Ja Byłam wtedy blondyną! I nie miałam kręconych włosów zauważ - Maniki się uśmiechnęła
- Blondyną?
- Nooo, dopiero potem włosy mi ściemniały i się pokręciły
Początkowo nie potrafiłam się z tym pogodzić
ale teraaaz... już je akceptuję
Darek potargał jej włosy
- Nie plącz
- Oj tam, oj tam...
Maniki się uśmiechała
- To dlatego Twoje dzieci są blondynami
- Tak, ale tylko dwójka, starsza córka jest brunetką i już jej się włosy lekko kręcą
- Pokaż to zdjęcie
- To?
- Gdzie to?
- Rabka
- Ale Słoń!
- A wiesz dlaczego Słoń ma trąbę?
- Aby miał czym kręcić?
- Żeby się tak gwałtownie nie zaczynał
Darek przyglądał się zdjęciu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz