poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Spotkanie w Wielkiej Sali

Spotkanie w Wielkiej Sali 13 wrzesień 2013

Małgosia podeszła do stolika przy którym siedziała Maniki wraz z Tomkiem, Piotrem, Michaelem,
Darkiem, Przemkiem, Ukochaną, Michałem Tatą, Romkiem, Bogdanem, Michałem, Basią, Hanią,
Gośką i Ewą
- Maniki już są wszyscy
- Dziękuję Małgosiu
Maniki zwróciła swe oczy na Marcina, który zapowiadał kolejny utwór:
Czasem w naszych sercach pojawiają się wspomnienia związane z konkretnym utworem
Ciekaw jestem co też Tobie kojarzy się z tym, który pojawiał się w Wielkiej Sali nie raz...
Rozbrzmiała Muzyka
- Maniki już pora - usłyszała, co wyrwało ją z zamyślenia
Maniki weszła na podest

Serdecznie Witam Mieszkańców Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Mieszkańców Małej Ameryki, a także licznie przybyłych gości
Cieszę się przeogromnie, że możemy tu razem być
Kochani zaprosiłam Was dziś do Wielkiej Sali
ponieważ kończą się Wakacje, zwykle z tego miejsca pada kilka słów
a potem rozpoczynają się tańce
Dziś będzie tych słów znacznie więcej
i wcale nie dlatego, że tegoroczne lato obfitowało w ogromną liczbę zdarzeń
o których warto wspomnieć, ale dlatego, że są tu z nami dziś osoby
których obecność na RMFowej antenie zawsze miło będę wspominać
Maniki spojrzała na Astronoma i skinęła głową
Astronom na ścianie Wielkiej Sali wyświetlił pierwszy slajd




To Moje Ulubione zdjęcie Michała Kowalewskiego - Maniki się uśmiechnęła
Jego głos... dobrze znamy z Radiowych Faktów




na swym blogu opisywał otaczającą rzeczywistość




Spojrzenie na Muzykę, na wykonawców prezentował nie tak dawno w cyklu PrzegląDarka




Dziękuję - powiedziała Maniki i pokłoniła się
Maniki spojrzała na Marcina
po chwili z głośników rozbrzmiała Muzyka
Maniki usiadła przy stole
- Maniki czas na tańce
- Jeszcze nie
- Będziesz dalej wspominać
- Tak - Maniki potakująco pokiwała głową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz