niedziela, 30 sierpnia 2015

Spełniając marzenia

Spełniając marzenia 02 sierpień 2012 Maniki biegła plażą...
Słońce opromieniało całą Małą Przystań z napisem Maniki
- Moja Przystań...
Moje miejsce... - mówiła szeptem patrząc na morskie fale
- Siostra!
Maniki odwróciła głowę
Darek stał nad brzegiem morza
Podszedł
- Już jesteś
- Jestem, jestem... Już jestem...
- Jak było?
- Potem będę opowiadać...
Weszli do Chatki Maniki
- Myślałem, że będziesz mówiła bez końca o tym co było i jak było...
- Zamiast mówić pokażę Ci kilka zdjęć
Maniki otworzyła netbooka
- To jest najładniejsze moim zdaniem, chcę je sobie powiększyć i oprawić w ramkę


- Mamusia?
- Tak, a tu jak oglądałyśmy Zachód Słońca





- Kto Ci robił zdjęcie? Mama?
- Nie, kumpela, byłam z Ewcią i jej dwiema córkami
- A to nad brzegiem morza






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz