niedziela, 30 sierpnia 2015

Poprawa pogody

Poprawa pogody 14 sierpień 2012

- Normalnie myślałam, że ta pogoda nigdy się nie poprawi
- yhm...
- yhm tak? Czy yhm nie?
- Ale co co mówiłaś? Bo nie słuchałem - powiedział Darek podnosząc się z kanapy
- Pytałam czy chcesz kawy
- A... kawy, a wiesz, chętnie
Maniki się uśmiechnęła
- Ach Ci Faceci... - powiedziała pod nosem

Maniki usiadła obok Darka
- Pokażę Ci zdjęcia ze spotkania z rodziną
- Jak noc?
- Noc? Położyłam się po drugiej, książka mnie wciągnęła
- Ale nie ta noc, ta wtedy na plaży, jaki kolor wybrałaś? Jakie zdjęcia?
- A wtedy... czerwony, bo zielonego nie dostałam, Bogdan mi się zawsze kojarzy z zielonym
Maniki odpaliła netbooka
- Darek byłby szczęśliwym, dumnym dziadkiem, a Mój Tata pradziadkiem
Maniki pokazywała Darkowi zdjęcia


- A Mamusi, trochę wycieniowałam włosy, widać?
- Czy ja wiem?
Darek spojrzał na kolejne zdjęcie


- Twoja Mama bawi się Małpką?
- yhm... daję jej zwykle jakąś maskotkę, wiesz jak się nią opiekuje? - Maniki uśmiechnęła się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz