piątek, 28 sierpnia 2015

Fakty

Fakty 25 styczeń 2013

- Fakty
- Co? - Maniki podniosła wzrok
- Mam dla Ciebie foty związane z Faktami
- Czego dotyczą?
- Faktów RMFowych
- AAAAA RMFowych to dawaj! Chodzi Ci o Kubicę?
- yyyyy to znaczy mam na myśli takie zajawki Faktów
- Acha, bo o Kubicy czytałam, to dawaj
- Patrz

 - SUPER! Ja tam jeszcze nie byłam ale wejdę tam, planowałam tam dzieci zabrać
- A to wiesz gdzie to jest?
- No jaaaasssne!
- A to:




- Oooooo... chciałabym tam być...
- No to paku się i jedź
- Nieeeee... jeszcze nie mogę...
- A właśnie jak się czujesz?
- Niby lepiej w tej chwili, ale... wcześniej czułam się fatalnie... musiałam się położyć
Maniki usiadła na kanapie
- Dziś sobie odpocznij
- yhm...
Maniki podkuliła nogi
- Przyniosę Ci kakao
Maniki się uśmiechnęła
W tle było słychać Radio
Zakochany Michał podał jej do ręki kubek i usiadł przy niej
- Dziś nie ma Darka, nie prowadzi POP Listy
- Jest Marcin, Darka wczoraj też nie było
- Jak to nie było? Przecież pogodę czytał i witał kolegę prowadzącego
Maniki dotknęła dłonią ramienia Zakochanego Michała
- Miiichał ja już trochę znam magię Radia
- Dzisiaj będą ciekawe Fakty
- No myślę! - uśmiechnęła się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz