niedziela, 1 maja 2016

Teksty, które wówczas miały znaczenie

Ta też fajna :) 29 październik 2007
Feel - Jest już ciemno

Jest już ciemno, ale wszystko jedno.
Pytam siebie, czym jest piękno?
Piękne usta, jasne dłonie, czyste myśli.
O boże i mówi tak, jak ja.
Myślę sobie, jesteś słaby, to patrz
A w myślach:

Chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie,
przy mnie bądź, aaa... przy mnie bądź.
A teraz chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie,
przy mnie bądź, aaa... przy mnie bądź.

Jest już ciemno, wszystko jedno.
Mam nadzieję, głupi jestem, że ją mam.
Bo spojrzała, jesteś słaby, to fakt. (to fakt)
A w myślach:

Chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie,
przy mnie bądź, aaa... przy mnie bądź.
A teraz chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie,
przy mnie bądź, aaa... przy mnie bądź.

Wiesz.
Zaufaj mi, jak chcesz.
Zaczaruj mnie, jak chcesz.
Pokochaj, kiedy ja, sam ze sobą kłócę się.
Oddychaj dla mnie.
Spójrz czasem w oczy me.
Zastanów się.
No zastanów się!! I...

Chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie,
przy mnie bądź, aaa... przy mnie bądź.
A teraz chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie,
przy mnie bądź, aaa... przy mnie bądź.
Fajna piosenka : ) 29 październik 2007
Farba » Chcę tu zostać

Wszystko wokół się zmienia,
nawet Ty.
Nasze wspólne marzenia
to My.
Małe i duże problemy
przeżyjemy, to nic dla nas.
Razem wszystko przetrwamy,
nawet złe dni.

CHCĘ TU ZOSTAĆ I ZAWSZE Z TOBĄ BYĆ
NAWET KIEDY BĘDZIE ŹLE.
CHCĘ TU ZOSTAĆ BO BEZ CIEBIE TO
NIE MAM SIŁY BY DALEJ ŻYĆ.

Chcę przy Tobie umierać i rodzić się.
Chociaż czasem mnie ranisz,
to i tak wybaczam Ci.

CHCĘ TU ZOSTAĆ I ZAWSZE Z TOBĄ BYĆ
NAWET KIEDY BĘDZIE ŹLE.
CHCĘ TU ZOSTAĆ BO BEZ CIEBIE TO
NIE MAM SIŁY BY ŻYĆ.

CHCĘ TU ZOSTAĆ I ZAWSZE Z TOBĄ BYĆ
NAWET KIEDY BĘDZIE ŹLE.
CHCĘ TU ZOSTAĆ BO BEZ CIEBIE TO
NIE MAM SIŁY BY DALEJ ŻYĆ.
taaka piosnka... 29 październik 2007
Życie na czekanie

I.Nic że nie znam Ciebie
Nic że nie wiem jak to zrobię
Jednak serce pęka
Znowu oprzeć się nie mogłem
Wczoraj ledwie chwila
Dzisiaj rozbiegane ręce
Dzisiaj tylko czekam
Losie musisz dać mi więcej!


ref:Postawiłem swoje życie na
Tych parę słów – od Ciebie
Już od wczoraj minął chyba rok
A Ty jeszcze
Telefonów ani znaków
Zupełnie nic
Nic dla mnie
Postawiłem swoje życie na – czekania!


II.Nic że nie znam Ciebie
Nic że nie wiem jak to zrobię
Jednak serce pęka
Znowu oprzeć się nie mogłem
Szkoda że nam brakło
Czasu, miejsca i powietrza
Teraz mam aż nadto
Czekam, nie potrafię przestać już!


ref:Postawiłem swoje życie na
Tych parę słów – od Ciebie
Już od wczoraj minął chyba rok
A Ty jeszcze
Telefonów ani znaków
Zupełnie nic
Nic dla mnie
Postawiłem swoje życie na – czekania!

Może z kartką nie przepadnę na kieszeni dno
Może jednak wydobędziesz mnie stąd
Może znajdziesz na siłę na mnie
Ktoś Ci powie o moim stanie bo…

ref:Postawiłem swoje życie na
Tych parę słów – od Ciebie
Już od wczoraj minął chyba rok
A Ty jeszcze
Telefonów ani znaków
Zupełnie nic
Nic dla mnie
Postawiłem swoje życie na – czekania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz