niedziela, 1 maja 2016

Czas by Mój Świat nabrał barw!

Czas by Mój Świat nabrał barw! 29 wrzesień 2007  

Varius Manx » Zamigotał światPowiedz ile jeszcze spadnie gwiazd Zanim odgadniemy noc Ile serc uniesie stary świat Zanim się obróci w proch
Powiedz jakich trzeba użyć słów By powstrzymać ludzkie łzy Ile jeszcze trzeba odkryć prawd By prawdziwie zacząć żyć Refren:
Zamigotał świat tysiącem barw Tysiąc nowych pytań przywiał wiatr Słońce świeci nocą księżyc za dnia
Coraz więcej ludzi coraz mniej nas Ocal mnie nim utracę wiarę w sens
Powiedz jak ochronić dobre sny Przed jaskrawym światłem dnia Jaką siłę trzeba w sobie mieć Żeby odbić się od dna
Powiedz jak pokonać w sobie gniew I lepszym się stać Dokąd iść gdy nie ma dokąd pójść
I skąd nadzieję brać

Refren
Zamigotał świat tysiącem barw Tysiąc nowych pytań przywiał wiatr Słońce świeci nocą księżyc za dnia Coraz więcej ludzi coraz mniej nas Ocal mnie nim utracę wiarę w sens

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz