niedziela, 8 maja 2016

Mamo Kocham Cię!

26 maj 2007 Mamo Kocham Cię!

Jesteś wiosną w chłodny dzień
Słońcem w pochmurnym
oceanie wspomnień
Jesteś Kobietą
Której troska
oplata dzieci swe
Dziękuję Ci Mamo
Że przytuliłaś mnie
kiedy przyszłam
na świat
Mamo podaruję
dziś Tobie
Promień Słońca
Szelest liści
Szept wiatru
I poczujesz
Jak bardzo
Ciebie kocham
Choć głośno
tego nie wypowiem...
Poczujesz bicie mego serca
I zrozumiesz
że jestem, byłem
i będę przy Tobie
Jestem Twoim Synem
Mamo daje Ci
swą milość
którą poznałam
dzięki Tobie
Nauczyłaś mnie
Kochać bezinteresownie
Pokazałaś
pierwszą drogę
A dalej krocząc samotnie
Czułam na sobie Twój wzrok
Obserwowałaś jakie
zakrety pokonuję
I zawsze się o mnie
troszczyłaś
Dziękuje Ci Twoja Córka
/ g. 1.35 26 maja 2007r
zakrety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz