niedziela, 8 maja 2016

Perło Moja

06 maj 2007 Pamięcią sięga
tam gdzie
najpiękniejsze wspomnienia...
Opowiadała o tym dniu
nie jeden raz

Cudowny majowy
poranek
I Ona
maleńka
szczęśliwa
istota
Z nią Świat
nabrał barw
Tuliła ją w ramionach
głaskała
i bardzo kochała

Po czasie
zrozumiała
jak bardzo
jest inna...
Jej oczy
patrzą czule
na piękną twarz
Obraz jaki dostrzegają
daje wielką radość

Piękna
mądra
uśmiechniąta
Jest radością
Uśmiechem anioła
sprowadza
dobre myśli
Kocham Cię
zawołali
w jej stronę
Objęła
każdego z osobna...
Jeszcze kilka dni
Jeszcze dzień
I znów będę ja
Ta sama
A jakże inna

Minął kolejny rok
A ona
z roku na rok
silniejsza
Któregoś roku
stanie się
niezależna
i dumna
ze swych
życiowych dokonań

Czekam
na dzień
kiedy Ty
do mnie podejdziesz
i powiesz
Kocham Cię
A ja wtulona
W Twoje ramiona
Uronię łzę szczęścia
Cieszę się, że
przyszłaś na świat
Tego majowego dnia...
Moja kochana
: )

Moja Perło
Moja cudowna
Dumny z Ciebie
Cały Świat
W ramionach
tulisz
nasze odczucia...
Nasza miłość
w Twoich objęciach
Znalazła swoje
miejsce : )

Spojrzeniem
zdradzała
jak jej z Wami
dobrze
Możesz od niej
nauczyć się
kochać
i łapać
szczęście
uśmiechem : )
: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz