niedziela, 8 maja 2016

Samotny człowiek...

Samotny człowiek...  
01 maj 2007 Zagubiony człowiek
spiewa piosenkę
o swoim mieście
Jakie Ono jest?
Zwyczajne
i niezwyle zarazem
Zwyczajne domy i ulice
Ale pełne niezwyklych ludzi
I On
Pełen bólu skrywanego
pod płaszczem

Zdejmij osłonę
I pokaż co tam jest
Wewnątrz
Powiedz im co czujesz
szepnął przechodzień
- Mówisz do mnie?
Człowiek wysilił sie na uśmiech
- Nie jestem po to
by Tobie to powiedzieć
Ty już o tym wiesz
- Nie chcę Twoich rad
- Nie daje Ci rady
Ty jej nie przyjmiesz
- Nie przyjmę
- Ukrywasz się
- Nie
- A jednak
- Nie
- To mów
- Nie chcę
- Chcesz, tylko nie wiesz
komu możesz to powiedzieć
Człowiek zamyślił się...
Dlaczego On tak o mnie myśli
- Czemu tak mówisz do mnie?
- Znam Cię
- Nie znasz
- Znam
Lepiej niż Ty siebie
ha ha ha
Rozbrzmiał śmiech
I człowiek się oddalał...
Przechodzień śmiał się swym
ha ha ha

Mam dość!
Smutku!
Dajcie mi Wszyscy spokój!
Chcę relaksu!
Morza...
Przyjaciół...
Idę do kina...


Czupryna! Co się śmiejesz?
- spytał Dareczek
Zainspirowałeś mnie Dareczku
Całus!
I Czuprynie też
Całus!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz