środa, 27 kwietnia 2016

To są moje słowa... 14 styczeń 2008

To są moje słowa... 14 styczeń 2008  

W różnych okolicznościach poznałam wiele kobiet,
które były źle traktowane przez swych partnerów.
Jedne poddawały się i mówiły, że nie poradzą sobie
same. Ja też tak myślałam. Trwałam w związku z
mężczyzną, który mnie poniżał, traktował jak przedmiot.
Uwierzyłam, że jestem zerem, nikomu nie potrzebnym
przedmiotem. Urodziłam wspaniałe dzieci… żyłam
dla nich. Kiedy męża nie było w pobliżu mnie
potrafiłam się uśmiechać. Z dziećmi czułam się wspaniale.

Jeżeli Ciebie partner źle traktuje zrób wszystko by to zmienić.
Są instytucje do których możesz się zwrócić. Tylko pomoc
z zewnątrz może odmienić Twoje życie.
Nikt nie ma prawa znęcać się psychicznie, ani fizycznie
nad Tobą. Dasz radę. Nie będzie łatwo…
Ale Tobie się uda… na pewno…
Uśmiechnij się dziś...
                                                                   Maniki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz