środa, 27 kwietnia 2016

26 grudzień 2007 Człowiek dojrzewa powoli

26 grudzień 2007  

- Człowiek dojrzewa powoli
nim się obejrzysz
staniesz się dorosły
Minie wiele lat nim pojmiesz
że musisz samodzielnie myśleć
by poczuć się wolnym
- Ja wcale nie chcę być wolny...
Nie muszę się o nic martwić
inni za mnie rozwiązują problemy
jak będę wolny to będę musiał wziąć
odpowiedzialność za własne czyny...
A tak jest fajnie... ja tylko spełniam oczekiwania
innych... przecież nie robię niczego złego
ja sam bym tak nie postąpił to Oni mi kazali...
- A widzisz tłumaczysz się...
- Nie, no ,ale to prawda...
Ja bym tego nigdy nie zrobił...
zresztą nie wiedziałem jak dopiero jak mnie
namówili to się dowiedziałem...
- Za parę lat będziesz inaczej na to patrzeć...
- Ale wiesz co Maniki zastanowię się jeszcze...
może masz rację... to On mi tak mówił... to przecież
nie były moje myśli...
- To co? widzimy się za godzinę?
- Tak za godzinę...
- Przyjdę z Kimś
- Dobra...
Maniki się uśmiechnęła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz