środa, 27 kwietnia 2016

Nawet sny... 12 luty 2008

Nawet sny... 12 luty 2008

 Chciałabym znów śnić
I wyśnić piękny sen
Pełen ciepła…
Poczuć pod stopami gorący piasek
Czuć wiar we włosach
Ale wszystko się zmienia
Nawet sny
Zamiast spokoju i radości
Przed oczy powraca obraz
Którego nie chcę pamiętać
Chciałabym biegać po mojej
Zaczarowanej plaży
Dostrzegać milion barw
Ale wszystko się zmienia
Nawet sny i marzenia
Pojawia się szara rzeczywistość
Rzeczywistość w której
Z szarości wyłania się
Ból... i łzy
Moje oczy nie śmieją się jak kiedyś
Moje serce bije szybko
Ale nie jest to przyjemne
Bicie serca
To strach
Bo wszystko się zmienia
Nawet sny
A ja nie chcę tak śnić
I nie chcę się budzić samotna
I nie mam siły by żyć
Ale odnajdę znów
Promień słońca
Który na dzień dobry
Powita mnie uśmiechem
I powie nie jesteś sama
I kiedyś usłyszę
Magiczne kocham
I poczuję zapach skóry
Szczęśliwego człowieka
Przy którym zaśpiewam
Zatańczę w deszczowy dzień
Przytulisz mnie
I zniknie całe zło
Które zagląda
Pod szary płaszcz życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz