niedziela, 5 czerwca 2016

Yougopolis & Paweł Kukiz

Znalazłam Fajowa piosnkę na NuMeR 1 ! 13 kwiecień 2007 Yougopolis & Paweł Kukiz
" Idę droga która znam"

Gdzie schodza się wszystkie drogi
Idę tam!!!

A moja ukochana piosnka, dzięki której kupiłam płytkę to naturalnie

Yougopolis & Paweł Kukuz

" Miasto budzi się"


[...] Idę ulicą pustą
Śławie  co nad nami
Za te ciszę , za ten świt
Że jesteś obok mnie
[...]
Za te chwilę która jest
Patrzę na moje miasto  - kocham je
Ty jeszcze śnij i wyśnij dla nas sen

Miasto budzi się
[...]
Szumem ulic woła mnie
Miasto budzi się
Nie jesteśmy sami
Daj nam dzisiej dobry dzień. dobry dzień...

Wieczorem gdy już cicho
Zamykam oczy
W ciemna noc obejme Cię
A potem tak jak zawsze
Ja przed słońcem wstanę
By powitac nowy dzień
Patrzę na moje miasto - kocham je
Ty jeszcze śnij i wyśnij dla nas sen

Miasto budzi się
Z naszymi marzeniami
Szumem ulic woła mnie
Miasto budzi się
Nie jesteśmy sami
Daj nam dzisiaj dobry , dobry dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz