niedziela, 5 czerwca 2016

Lany WIERSZ! nIE DZISZIEJSZY! 12 kwiecień 2007

Lany WIERSZ! nIE DZISZIEJSZY! 12 kwiecień 2007  
Ten cichy szept
który dobiegł mego ucha
Ten miły
skowyt wilka
Nie tonie wilk!
To Ty!
Dlaczego tak wyjesz
do księżyca?
Dlaczego ja nie potrafiłem
Ciebie wspomóc i wysłuchać?
Dlaczego Ty mnie kochasz?
Dlaczego to Ty...
A dlaczego nie ja?
Dlaczego tonie możemy byc my
czyli Ty  i ja?
Kto nam powiedział, że razem
nie możemy pić  z jednego źródła?
Kto nam zakazał?
Ja jestem gotowa...
by odejść
byłam tak daleko
a teraz cofnęłam się o wieczność!
Serio!
I nie ma już mnie
jest tylko jutrzejszy dzień
kartka, którą zapiszepolicja
po to by powiedzieć
że wszystko i tak było źle...
                                 23.51
                             Swięta Wielkanocne
                                   Poniedziałek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz