niedziela, 5 czerwca 2016

Teksty, kwiecień 2007

T.Love » Dla Ciebie

Uważaj na niespełnionuch wodzów
Którym się marzy władza terrorystów
Uważaj na ulubieńców tłumu
Na podrabianych anarchistów

Uważaj na fałszywych ascetów
Którzy w gazetach są zawsze tam gdzie trzeba
Na potajemnych zjadaczy kotletów
Którzy chcą mieć wizę do nieba

Uważaj na tych co dużo obiecują
Że będzie manna, kasza płynąć z góry
Uważaj na złośliwych policjantów
Uważaj zawsze na mundury

REF:
Dla wszystkich oszukanych
Bezdomnych, włóczęgów, dla ciebie śpiewam dziś
Dla wszystkich niezrozumianych, słabych
I zdradzonych śpiewam dziś

Uważaj na milasów z telewizji
Którzy fałszują twoją rzeczywistość
Uważaj na uśmiechnięte maski
Co za monetę zrobią wszystko
Uważaj na handlarzy heroiny
Którzy chcą zniszczyć życie twoich dzieci
Uważaj na pazernych sukinsynów
Uważaj na te wszystkie śmieci

REF:
Dla wszystkich oszukanych
Bezdomnych, włóczęgów, dla ciebie śpiewam dziś
Dla wszystkich niezrozumianych, słabych
I zdradzonych śpiewam dziś

Uważaj na tych co chcą mieć monopol
Na całą prawdę o Bogu i szatanie
Uważaj na nich bo oni są najgorsi
Zachowaj swoje własne zdanie

REF:
Dla wszystkich oszukanych
Bezdomnych, włóczęgów, dla ciebie śpiewam dziś
Dla wszystkich niezrozumianych, słabych
I zdradzonych śpiewam dziś
22 kwiecień 2007

T.Love » My marzyciele

Życie jest tak wspaniałe, że trzeba przez nie przejść
Czasami w to nie wierzę i myślę, że lepsza jest śmierć
Babilon-System swoją bronią pragnie zniszczyć mnie
Lecz życie jest wspaniałe - kolory czarno-białe

My marzyciele naszego wieku
Dzieci rewolucji pijące mleko

Ja wtedy właśnie żyję, gdy idziesz obok mnie
Dla mojej i dla twojej satysfakcji wszystko dzieje się
Życie jest tak wspaniałe, naprawdę to wiem
A ci, którzy chcą mnie zniszczyć, faszerują nas złem

My marzyciele naszego wieku
Dzieci rewolucji pijące mleko

Na całe ziemi piekło - napompowany świat
Zatruty, zepsuty balon - nienawiść i gwałt
A nasze życie jest, nasze życie trwa
Dla mojej i twojej satysfakcji - dla naszego JA

My marzyciele naszego wieku
Dzieci rewolucji pijące mleko
22 kwiecień 2007

Elektryczne Gitary » A Ty co

inni biorą albo dają
inni leżą potem wstają
idą wszyscy w jedną stronę
albo w różne pokręcone

ziemia drży słońce świeci
jadą czołgi lecą śmieci
czas upływa cały czas
jeszcze mnogo mnogo raz

a ty co a ty co a ty co a ja nic
a ty co a ty co a ty co a ja nic

wiatry wieją drzewa szumią
ci umieją tamci umią
jednym dobrze drugim źle
jeszcze wszystko czeka cię

będziesz musiał będziesz chciał
będziesz lub nie będziesz miał
może ci się coś przydarzyć
jeszcze możesz sobie marzyć

a ty co a ty co a ty co a ja nic
a ty co a ty co a ty co a ja nic

można myśleć szeptać mówić
można znaleść albo zgubić
można kochać albo rzucić
można zostać albo wrócić

a mnie nic się nie chce ruszyć
ani ręce ani uszy
wszystko jedno gdzie się żyje
raz się chudnie raz się tyje

no i co no i co no i co no i nic
22 kwiecień 2007

Elektryczne Gitary » Cymbał

Smutnie gdaczą kury a gęsi gęgają
moją ukochaną za mąż dziś wydają
a nie było przecie dwóch gołąbków przecie
co by kochały się kochały się jak my się


Ale ojciec o zgrozo zagroził nam kozą
ale ojciec o zgrozo zagroził nam kozą
ale byłbym cymbał gdybym się bymbał
ale byłbym cymbał gdybym się bymbał
mówiła mi matuś herbu nie miał tatuś
lecz miewał w dni parne podniebienie czarne

Ty byłaś wojewoda ja byłem zagroda
ja byłem zagroda ty byłaś wojewoda


Ty byłaś wojewoda ja byłem zagroda
ja byłem zagroda ty byłaś wojewoda

Ale byłbym cymbał gdybym się bymbał
ale byłbym cymbał gdybym się bymbał


Mówiła mi matuś herbu nie miał tatuś
lecz miewał w dni parne podniebienie czarne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz