środa, 22 czerwca 2016

Kayah » Zanim wiedziałam

Odnalazłam Ciebie... Odnalazłeś mnie... 24 marzec 2007 Kayah » Zanim wiedziałam

Zanim wiedziałam, że przybędziesz
czekałam ciągle na ciebie,
a wieczorami w oknie sypialnianym, gdy
światła gasły, stawiałam świecę, by
płomień jak latarnia wskazał ci brzeg
w oceanie po co tobie tułać się
znajdź mnie

Zanim wiedziałam, że będziesz
wtedy już kochałam ciebie
i w każdym ciebie szukałam
lecz o tym nie wiedziałam

zanim wiedziałam, że nadchodzisz
słyszałam twoje (ciii…) ciche kroki.
w nocą kiedy mrok podkradał się pod dom,
a cisza zła patrzyła się ze ścian
noc litościwa gwiazdę zrzuciła mi,
by spełniło się moje życzenie
żebyś tu był, kochany

zanim wiedziałam, że będziesz
wtedy już kochałam ciebie
i w każdym ciebie szukałam
lecz o tym nie wiedziałam

nie, nie, nie, nie, nie, nie

nie wiedziałam, nie , nie
nie wiedziałam, nie , nie
nie wiedziałam…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz